Nuotoliniai mokymai „Apverstos klasės“ metodo taikymas studijų procese”
2022 m. vasario 24 d. vyko mokymai dėstytojams, per kuriuos Vilniaus Gedimino technikos universiteto lektorės pristatė vieną iš aktyviųjų, į studentą orientuotų metodų – „Apverstos klasės“ (angl. Flipped Classroom) metodą.
„Apverstos klasės“ (angl. Flipped Classroom) metodas – vienas aktyviųjų, į studentą orientuotų metodų. Studentai prieš užsiėmimą savarankiškai nagrinėja medžiagą, dėstytojo pateiktą naudojantis moderniomis skaitmeninėmis technologijomis (pvz., Moodle aplinkoje), o užsiėmimo metu aiškinasi analizuotą medžiagą, atlieka praktines užduotis, diskutuoja, sprendžia problemas, analizuoja atvejus. Taikydamas šį metodą dėstytojas daugiau laiko skiria kontaktui su studentais, o ne medžiagos išdėstymui, studentai skatinami mąstyti, kelti klausimus. Ruošdamiesi užsiėmimams besimokantieji patys pasirenka mokymosi laiką ir tempą.
Vilniaus Gedimino technikos universiteto Akademinės paramos centras jau ne pirmus metus aktyviai skatina universiteto dėstytojus taikyti šį metodą, teikdamas jiems edukologo, elektroninių studijų specialisto ir psichologo mokymus bei konsultacijas. Mokymų metu Akademinės paramos centro specialistai dalyviams pristatė metodą ir jo taikymo ypatumus.
Pranešėjos: dr. Gražina Droessiger, psichologė Gintė Gudzevičiūtė, doc. dr. Natalija Lepkova, doc. dr. Vida Navickienė, doc. dr. Ilona Valantinaitė